Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeNo nie coraz mniej motocykla zacoraz wieksze pieniądze.Sradem z 98 mozna było przyku...wic czołowo w autobus podniesc i odpalic i zbiec z miejsca zdarzenia.I mielismy dalej jednoslad.Teraz to oparcie sie o drzwi od garazu przednim kołem wymaga w nastepnej kolejnosci wykonanie pomiaru geometrii ramy.Wachacze pekają i rama tez na spawach przy byle slizgu....dobrze ze brembo monobok to niema co się zepsuc ;))))))
OdpowiedzSRAD, zwłaszcza z lat przed rokiem 2000 był awaryjny bardziej niż niektóre dukaty z tego okresu. Silniki zarzygane olejem, wyginające się ramy, niemożność regulacji. Mylisz chyba SRADA z Gixxem ale 750 na olejaku i tu sie zgodze, byl pancerny.
OdpowiedzSrad 600 posiadał rame 750,Zostało przeprowadzone kilka eksperymentów mimo woli;) i samochody trzeba było klepac a rama była idealna. Wycieki oleju najczęsciej wystepuja w strefie zwanej Polska,bo zamiast nowej uszczelki dekle klei się na silikon.750 z 96 roku miało fabryczne defekty ale nie było to zwiazane z wyciekami oleju ,a raczej z niedroznoscia magistrali olejowej wewnątrz silnika.Olejak miał ramę przestrzenną gdzie jej sztywnosc była z załozenia mniejsza niz pożniejsza generacja ram gdzie przewodnią ideą była belka statycznie niewyliczalna .System pierwszy zastosowany w sporcie przez yamahę -rama typu delta- box.Przypomnę ze duchem suzuki jest tor wyscigowy...No ale do pałowania pod swiatłami ta jest zbędna;) ...tylko bez urazy prosze:)
Odpowiedz